نیمار: والدز یکی از بهترین دروازه بان هایی است که دیده ام؛ مسی نابغه است!

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- بعد از شروعی نه چندان جالب که احتمالاً به خاطر نداشتن اعتماد به نفس کافی و پیش فصل ناچیزی که با تیم داشت، نیمار جونیور کم کم نشان می دهد که چرا بارسلونا او را به خدمت گرفته است.

سرعت و تغییر سرعت او کاملاً مناسب بازی بارسلوناست و حتی بیشتر از آن زمانی که حریف عقب می نشیند، او می تواند با حملات خود آنها را خفه کند.

نیمار به دنبال پیروزی 4 - 0 مقابل آژاکس، از ویکتور والدز که در جریان بازی یک ضربه پنالتی را مهار کرد، ستایش کرده و گفت:

"ویکتور والدز یکی از بهترین دورازه بان هایی که است که من دیده ام. توپ هایی که او مهار می کند، باعث خوشحالی همه ما می شود."

در جریان دیدار با آژاکس، هنگامی که نیمار جای خود را به پدرو می داد، تماشاگران به شدت او را مورد تشویق قرار دادند.

"من هنوز موفق به گلزنی نشده ام، اما گل ها نیز از راه خواهند رسید و من از پاسی که به پیکه دادم و روشی که تیم بازی می کند، خوشحالم. فکر می کنم هنوز چیزهای زیادی دارم که به تیم بدهم.

من واقعاً خوشحالم، چرا که تیم رقابت مهمی مانند چمپیونزلیگ را به خوبی شروع کرده است. من قبلاً این رقابت ها را تنها از طریق تلویزیون تماشا می کردم...

من هیجان زده ام که می توانم در تیمی بازی کنم که نابغه ای مانند مسی در آن حضور دارد. او بهترین بازیکن جهان است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:18 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 2046
بازدید کل : 30373
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1